schnaarck

Om jag hade fått välja hade jag legat i min säng nu och sovit... Men vad gör man inte för innebandyn? Ställde kl på 20 i 11 men låg kvar rätt länge. Matchen börjar 13.45. Nu ska jag kissa för är kissnödig :))) och är faktiskt lite hungrig! Det händer nästan aldrig mig när det e frukost, eftersom jag vakna ganska nyss.

Igår såg jag ju Avatar, igen. Ähm om man säger såhär; det märktes att jag hade sett den innan. Jag var bara så sjukt trött! Jag höll på att somna 3 ggr på en bio lixom med värsta höga ljudet och massa ljus överallt. Vi satt på 2a raden också, för det fanns typ inga platser nästan när vi bokade. Filmen var slut runt 12 och sen åkte vi bara hem och jag typ slängde mig i sängen så fort jag kunde. Där va den kvällen slut. Ny morgon! Och match mot Tullinge kvart i 2. REVANSCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0