sångbegåvning?



Omg så duktig! Lika gammal som mig.. Varför kan inte jag sjunga så bra? Jävligt avundsjuk! Shit, om jag ska bli så? Så måste jag nog träna gaaanska mycket.

Men det är as jobbigt när folk frågar "är du bra på att sjunga? eftersom du går på sång" jag kan först säga. Alla som går på sång är inte bra på att sjunga. Tro mig, men såklart man kan ju utvecklas mycket. När jag är i skolan t.ex och sjunger på lektionerna sjunger jag inte alls bra, snarare dåligt. Men aldrig att jag skulle sitta och sjunga det snyggaste jag kan i skolan och alla blickar? Så på så sätt tror många att jag sjunger dåligt :) när jag måste sjunga, lixom på sånglektion eller på konsert så låter det väl... ganska bra antar jag? Jag har mycket kvar att lära mig och ska fortsätta sjunga länge och se hur det blir med det! Vill jätte gärna bli artist.. Fast e inte säker på om jag är tillräckligt bra, jaja har några år kvar på mig! P Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0