rubrik

Asså vafan e ditt problem? Du vet väl att alla hatar dig? Du är så himla feg och ful!

Jaja. Idag onsdag. Ganska så bra dag. Eller nej vafan jag hatar skolan! Jag har alltid tråkigt i skolan ju? Fuck it. Ska snacka med päronen igen och se till att det blir kvb till 8an! Yeaah. Fett glad jag blir när jag tänker på det nu :)))

Idag efter skolan åkte jag till kvb. Där va liiv, elin, robin, sandberg. Snackade lite sen åkte vi till huddinge centrum och åt på donken, coola vi är asså ;) robin bjöd oss på varsin cheese, eftersom han e så bortsämd som alla redan vet! Jag var inte med de så länge, för brudsen skulle på konfa och då skulle jag åka hem men pappa va i närheten så han hämtade mig. Vi handla på coop och nu e vi hemma. Skööönt :) ska gå och lägga mig ganska tidigt ikväll tror jag, är ju så sjukt trött på dagarna.. Jallabay ;) HAHAHAH HOPPAS LUUVA LACKAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH :@

2010-01-20 @ 21:46:45
URL: http://oonlylollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0