övrigt

Yo bloggish.

Idag skola. Najs vare. Eller berättade lite i mitt fantastiska underbara videoinlägg. Ja sen drog jag på träning, gick helt okej. Efter det simmade vi 20 längder! Haha vi säger såhär jag suger på att simma. Visst, jag kan simma helt okej och så. Men snabbt går det iallfall inte.. Naej, det är nog nått jag behöver träna lite på? Fast det är skönt att simma, efteråt känner man sig stark och fräsch. Precis som efter fys. Jaja. Duschade, snackade, försökte fixa mig, fönade håret och allt det där sen stod mamma och vänta på mig utanför. Perfa! Har väl inte gjort så mycke kuligt sen jag kom hem? Ätit, kände för lite pijaano.

Nu är jag hos mamma så kanske inte bloggar så mycket på sena kvällar och inte alls mycke bilder. Har nästan inga nya här. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0