lite randominlägg

Hejhej datanördar!

Jag gillar inte ju inte mitt "teckensnitt" så ska köra på den här "kursiv" lalala grejen. Snyggare! Sitter och läser frågorna i frågestunden, mycket roligt! Det är svåra frågor ju, jag sitter redan och tänker ut vad jag ska svara.. Och så lyssnar jag på tik tok :) najs som fan. Kan inte riktigt tröttna på den låten. Nej nu känner jag för Pattinson. Le me sign får det bli.

Ja, idag gick jag ju hem från skolan. Va inne på datan, läste lite och kolla på film. What women want, fast hann inte se klart hela för mamma hämtade mig. Så har vart hos mamma sen... 5 kanske? Har läst älskade FRIDA fast det va inte så jätte roligt nummer.. Jaja. Just nu sitter nån och smsar mig med ett okänt nummer, usch hatar det! Jag måste alltid veta allting, jag får panik annars? Men vänta, nu säger han att det är nån William? Frågar är bara vem.. Haha!!



o j  o j  v a  e t t  t a g  s e n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0