it sucks

Vi slutade jätte tidigt idag. Orkar inte berätta nånting

Jag orkar inget mer. Mina ögon är fyllda med tårar. Ta mig härifrån! Jag bara deppar på dagarna det stämmer in så jävla bra "min utsida ler men insidan är inget ni ser" ingen fattar nånting, ingen märker nånting. Ingen märker hur dåligt jag mår. Det är ingen som förstår heller. Ni tror att jag mår så bra och är lycklig. Men egentligen känner jag mig ensam, att ingen ser mig, alla följer bara efter "ledaren" det är fan inget för mig. Jag vill ha som det va förut. Förut när allt var underbart.  Jag vet inte vem jag kan lita på längre. Jag trodde att jag kunde det men tror nog inte det. Vafan är det här för nått? Hatar det! Vissa vet jag alltid finns där för mig, känns så jävla bra med er tjejer. Ni får mig glad, jag vill bara vara med er hela tiden. Jag kanske inte berättar allt för er men ni lyssnar på mig och jag kan bara släppa allt när jag e med er. Jag älskar er så himla mycket, kan inte tänka mig ett liv utan er. Ni vet vilka ni är.

Kan alla bara sluta tro att de är nånting, sluta kolla snett, sluta va så patetiska? Min självkänsla har sjunkit så jävla hårt sen 7an. Jag mår mycket sämre. Kan alla tänka sig för innan de säger nånting? Sluta såra med flit? Jag orkar inte mer. Vill bara spola tillbaks tiden och stanna där föralltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0