happy feejjs

Tjuhu! Nu mår jag JÄTTE bra. Alla e bara så glada och gulliga helt plötsligt haha (a) men neeeej nu loggar typ alla ut på msn :'( stackars mig! Jaja, jag kan njuta lite av teve tittande och bloggande och facebookande tjihoo!

Känner mig as stark (y) vi hade fys idag på bandyn, upphopp, situps, armhävning jävligt najs. Jävligt jobbigt. Men det är askskönt efteråt. Undra egentligen varför man skriver ASskönt eller bara AS innan nånting överhuvudtaget. Det betyder väl typ djur som e döda eller nått? Jaja. Skulle egentligen se på ph nu men kom på att jag inte såg sista igår, så det förstör ju lite om det kommer i fel ordning. Tycker jag. Så ska kolla på datan senare maaahn!

Imorgon blire lite sovmorgon. YES ;) efter school ska jag dra mig mot Kvb igen. Träffa lite coola och ocoola människor dåra. Asnajs! Aaaaaaas. Nej, ska se lite paradise ändå. H A R E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0