halft levande

Åh gud, jag har tillbringat ungefär en halvtimme av mig dag åt att skrika massa svärord och allt fult jag kunde komma på till min mobil och så slutade det med att jag va nära kasta den i golvet och jag grät och ja.. Kanske inte ska berätta detaljer..

Hm. Så min mobil e ur funktion kan man säga. Idag har jag vart på sång och spelarmöte med fotbollen, släpade med massa grejs i onödan också för vi skulle tydligen inte ut och springa? Mm.. Har egentligen läxor att göra. Men åh! Jaja, jag kan väl träna lite på spanska läxan. Fick läxan idag för hade ingen aning om att vi hade, jag va inte där när vi fick den och ja. Har ingenting kul att säga. Only tråkiga saker. Jippi!!! Hejdå. Get a life


Kommentarer
Postat av: rebecca

miss u hoey

2010-01-30 @ 18:34:32
URL: http://itsabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0