gott & roligt

AAAAJJ!!! Jag har typ cpryck i mitt ben, känns som det sitter en kanin där inne och äter blad :(( haha. Sitter i bara handduk, har inte orkat klä på mig och kollar på.. Help I´m a teen mum (?) ganska så tråkigt. Hihi jag och Elin sitter och diskuterar hennes nuvarande pojkvän 0liver ;) hihih. Så gulligt!

En till sak. Jag måste bara se filmen Prinsessan och grodan när den har premiär! Vem hänkar? Hoho. Idag torska vi båda matcherna jippi, först mot Bele.. Sen mot Sköndal, så nu blev de 1a i serien tror jag så vi måste vinna alla andra matcher nu tycker jag så vi blir 1a igen :) menmen. Det var kul ändå. Neej va elakt, Elin logga ut från msn..

Ja igår då. Var jag hos Sara som ni nog fattat? Vi gjorde typ ingenting. När jag kom på höll hon på att göra en ungspannkaka, Huddinges bästa hemmafru. Hm, vi hann skratta, prata, bråka, sjunga, spilla, kissa, sova, vakna, äta, tjocka oss och lite annat kul. Jaa. Vi kollade på den där filmen men hon somna en stund så jag låg där alladeles ensam och såg på en skräck. Stackars mig! Har inget mer att säga. Goddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0