Gårdagen

Jag kom hem jävligt sent igår från bion så hann inte blogga nått. Därför tänkte jag berätta lite om igår :)
Jag mötte ju Sara i Huddinge. Så berättar hon att hon har glömt biobiljetterna hemma hos sig, men vi drar till Farsta iallafall först. På bussen berättar hon att hon glömt sin plånbok hemma. Men hon har lite pengar så hon kan köpa ett armband på Gina. Själv köpte jag 3 spetstrosor för bara 150:- very bra köp! Drog efter bara nån timme för vi hade reserverat biobiljetter till filmen Arvin och gänget så va tvungna att hämta ut de en timme före. Vi stod där i biokön och kände att.. Naej vi ville inte se den så vi bestämde oss för att se New Moon! Jag har redan sett den än gång men eftersom jag är en så fantastisk bra vän kunde jag tänka mig se den igen (okej, det va min idé). Haha har aldrig haft så kul! Typ halva filmen satt vi bara och störde andra. Sara satt och vifta med sina armband så det skramlade jätte mycke och jag skrattade "grisgarv" såå kul :) efter filmen var vi helt jätte flumm och vi tog några andras popcorn och åt upp fast egentligen var vi helt sjukt mätta. Vi va så töntiga så det finns inte: Välkommen till min kina lestulaaaang vill du äta lite tiiimeoooout? (Lät som man sa thaaai maaaut) Kom på massa knäppa grejjor. Hihi, pappa hämtade mig i Stuvsta men han va sur för att det blivit så sent så nu får jag vara hemma kl 8 alla vardagar! Fast bättre det än utegångsförbud.. L O V E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0