drar snart mot habibi

Hellu.

Nu har vi snackat, päronen och jag. Helt okej samtal, förutom att jag var as trött och sur.. Jaja, snackade lite om pengar och vad jag måste göra hemma blalala. Sitter och snackar med Elin precis just nu! Nej, nu ljög jag.. Jag skriver ju i bloggen ;) aah så smart jag e!

Idag var det skola. Ganska roligt. Hmm.. vi stekte korv på NOn? Trevligt trevligt. Lukta som fan då men haha lite kul vare ju. Efter skolan drog ju som sagt jag och Jennhyy till bibblan! Vi har blivit boknördar :) åkte hem till henne efteråt. Blääh hon snöt sig i min tröja! Heting dära. Vi hade roligt, ska dra till henne om typ 30min ska nämligen slagga där! Hon måste släcka vid 10 tror jag men det kommer väl gå jätte bra.. HOST!! Hopppas jag får sova mer än 5 timmar inatt iallafall. Måste packa lite möckajungs nu. Love ya :)




s o m r a s

Kommentarer
Postat av: Ida

vad fin du var i håret på bilden! :D

kram på dig ;)

2010-01-28 @ 22:10:00
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0