dagen tisdag

Tju. Är på riktigt tråkhumör! Jaja, min daaag:

Skola. Lite tråk/roligt lite blandat sådär. Men va asseg iallafall. Matten va astråkig. Deppa typ hela lektioneeen. SOn var helt okej faktiskt :) sen slutade vi. Gick till bussen och drog till Kvb. Träffade Elin där, gick runt lite sen gick vi till hockeyhallen, typ som vanligt dåra? Vi gick in på toan för att kissa och vem kommer in då om inte Robin Westling? Höhö. Jaa så gick vi till cafeterian och där satt Sandberg också. Snackade lite och så, sen smsa Luuva mig och jag mötte henne. Hon satte inne med oss ett tag. Snacka och hade kuul. Efter en stund gick vi in till nått superfräscht omklädningsrum haha och hade det jävligt skoj ;) aa men nu ska jag fixa mig för träning. PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0