lollagg

Heeeeej!

Lallar runt lite på msn och schteeker! Jaa har precis fixat lite i mitt rum också, *stolt*. Har jag sagt den nya regeln? Dammsuga 1 gång i månaden. När det gäller städning.. nej, det ska jag nog inte ens prata om. För inte så länge sen var jag med Headshot the king! Ibland kallad Elin också. Vi hann knappt leka för hon va tvungen att gå hem :( ja, sen så blev vi asskraja när vi skulle ut från coop! Omg vågar inte berätta men jaja.. :$

En viktig sak också! Asså rektorn hade ju sagt att jag ska börja i 7A? Nä, men så blev det inte! Både tråkigt och roligt.. Jag får ju inte gå med de i den klassen men kul att gå i den andra klassen också! Undra vilken det vaar..  den coola klassen 7D ska jag börja i. Elin, Lollo, Liiv och de går där.. Orkar inte räkna upp alla. Jaha, nu ska paparazzi ha datan. Skriver lite senare då. Jallabye! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0