hallojsan

Jaha nu fatta jag! HAHAHA. Det var ju en ny dag när jag skrev att jag bara hade 5 besökare kom jag på nu :$
smart man e! Justdet måste berätta för mamma om matteprovet. Det gick ju si sådäär. Helt OK.

Har vart hemma typ 1 timme. Tog lång tid att komma hem idag och helt fullt på bussen, but here i am! Fullt frisk. Eller naej. Lite överdrivt där? Snuvig och så. Inte värt att prata om nu! Ja. Jag har slaggish hos Liiv?! R-O-L-I-G-T stavas det ;) träffades efter min träningsmatch. Vi torska 3-1 tror jag. Stod i mål en halvlek, gjorde illa knät då. Stackare. I början hände det väl inte så mycket kollade om det va nån som ville träffas men alla är ju i fjällen? Mycket roligt. Shit vad segt inlägg har skrivit det i typ 20 min nu. Jaa. Vi kollade på Fame! Helt azuuum måste jag säga. Efter det fick vi värsta nickokick utan att ha rökt? Hihihih blev asflummiga och yra och började dansa till dålig fjortisdunk. Men roligt vare! Vi somna kanske vid 3-4 till Twilight. Vi kollade egentligen inte på filmen.

Vaknade kanske 12? Eller vi gick väl upp då tror jag. Åt frukost halv 2. Go girl! Tjockade oss hela dagen bara. Skulle kollat på kovacsoos match men hann typ inte för att jag skulle vara hemma till middagen, men dom åt utan mig! Oj.. jag har ju inte ätit middag kom jag på. Det får bli nattmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0