mycket text hära

Men gud vad har hänt med alla besökare? Har haft jätte dålig statistik den här veckan.. Sorgligt! Men när jag e hos mamma så kan jag inte lägga in nya bilder heller.

Jaja. Ska berätta lite om the day. Började med.. vet inte, jaja, haha ROBIN JOBIN WESTLING @ face fick utskällning av Svampen idag på datalektionen och jag satt breve stackars mig, öronbedövning på maxnivå!!! Haha. Kuligt. Hm hände inte så mycket annat kul i skolan.. Naaaje? Fast vet ni en sak. Går ju i hockeyklass och de hade DNFINAL idag ;) så skippade dansen och kollade på den. De mötte Kumla och vann med 5-1. Tack vare hejjaklacken dåra! Nej då, grymt duktiga dom är :) efter det så skulle jag och Liiven gå tillbaks till skolan. Vi rullade oss lite i snön men den var så djup så att vi kom inte upp ju! Så fick åka hem helt genomblöt. Men vi bytte byxor hemma hos henne. Kollade "i taket lyser stjärnorna". Sen dragga jag. Ska sleepa hos henne imorgon! :D:D:D



BJUDER PÅ DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0