hälften försvann

Så.. internet har dampat nog för idag hoppas jag! Så mitt första inlägg för idag. Hemskt jag vet. Lyssnar på Owl City ni vet? Vad skulle man göra utan den låten (a) har redan lagt in den en gång. Idag efter skolan drog jag direkt till Skogås för skulle på nån sånggrej. Och mamma gav mig pengar om jag skulle komma för tidigt så jag kunde fika. Och det gjorde jag, jag hittade ingenstans i det där fula centrumet btw. Iallfall så satt jag där och drack min snuskiga cola och sjukt äckliga muffins som kostat 25spenn! AAARRRHHG arg man blir då. Satt där och hade tråkigt ett tag :( sen gick jag på sångsaken. Sen åkte jag och möörshaan och handlade. Whiii.

Jag är riktigt sur på JOHANNA LIIV för hon vägrar svara på msn, hon kanske hatar mig trots allt? Ja och min mobil e helt urladdad. Smart som man e glömde jag laddaren i skolan när jag äntligen hade fått tillbaks den! Nej, ska snart gå och duscha. Tror jag. Om jag orkar. Jaja, ska shavea mig iallfall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0