azuuuum

Jaha, dags att berätta lite om dagen ännu en gång; Spelade ju match. Vi vann med 3-2, fast jag sög idag. Eller jag fatta inte, fick beröm av tränarna men tyckte att jag inte kämpade bra och va jätte seg? Jaja, vuxna är ju lite udda :) efter matchen handlade jag och daddy. Det tog låång tid faktiskt. Hade typ assvårt att bestämma vad vi skulle äta ikväll? Ojojoj vilket problem, tänk på alla fattiga barn! :( men det va ändå inte en så lyckad middag så där gav vi lite glädje till de som vill mig ont. Nej gud vilken konstig dag idag? Min personlighet är lite, öhm, azuuum (ordet lånat av amanda wyser) nej men helt muppad idag? Heeelt konstigt, men jag längtar faktiskt lite till skolan imorgon? :$ fast inte första lektionen, matte. Suck! Skulle lugnt klara mig utan matte som psykolog? Eller designer? Eller frisör? Ja, ni fattar!

Btw, när jag ändå kom in på frisör. Ska till en på onsdag! Usch vad hemskt.. Måste man verkligen klippa sig? Nu när mitt hår e långt. Buhu, vill gråta. Men jag ska färga/slinga då, ljusare och så ska jag be henne att klippa topparna verkligen så litelite som möjligt! Fast mycket uppsklippt ska jag ha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0