mmhm

Jaja, nu skiter jag i den där jävla mobilen och berättar om gårdagen och så.

Jag slaggade hos Johanna Liiv. Satt kvar lite i skolan igår, vi slutade tidigare för vi hade ingen dans. Lite synd faktiskt.. för vi va så sugna på dansa! På gympan så hade vi "cowboydans" haha, jäätte kul. Men i varje pause så tränade vi på dansen typ haha, stekingar dära. Jaja. Efter skolan satt vi kvar som sagt. Hm.. sen åkte vi hem till henne? Töntade oss och lite sånt. Åkte hem till mig för att hämta grejer, drog till centrum för att träffa Philip. Men när vi väl va där vågade hon inte gå fram till honom.. TÖNT! Vi åt lite på donken. Åkte hem. Lyssna på musik. Bubblade asnajs. Låg och smsa lite innan vi somna, somnade fan vid halv 1? Vi var jätte trötta.

Höhö jag vaknade halv 9. Men kände jag var tvungen att sova lite längre så nästa gång ja vakna va kl typ 9. Orkade inte väcka henne. Jaja. Vi kolla lite teve sen skulle jag hem. Min mobil funkar inte så hela min dag e förstörd nu? Skulle träffa wille, nu kan jag inte smsa Sara om matchen eller nånting. Nejnej allt bara skiter sig!

Kanske kommer bilder sen från kvällen om Johanna orkar lägga in? Återstår bara att se.. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0