missubaby

Buenos tardes! Tror jag.. (?) Jaja. Ska lägga in bild på mitt hår om ett tag och lägga in. Så ni får se ikväll, vet inte om det kommer se ut som det gör i verkligheten då! Ååh mamma har snackat med frisörn och hon har inte tid förän på onsdag nästa vecka f*ck off :) så vi ska ringa till Monica och kolla om hon kan i veckan. Just nu ser mitt hår ut som en lejonman för er som undra!

Idag var det skola. Jag jobbade på jätte bra på matten med Louise Ulla Andersson. Hmm.. nej det hände inget kul idag i skolan vad jag vet. Efter skolan gick jag hem till mormor, åt asmycket hah. Träning vid 5 och har bara vart hemma sen dess tagit ett varmt bad. Schteek. Orkar inte berätta mer om dagen! Ska läsa bloggar. Seee yaaa


missubaby


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar dig oxå gumman <3

2010-02-16 @ 18:34:44
URL: http://jenniferhammarberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Saknar dig oxå gumman <3

2010-02-16 @ 18:34:55
URL: http://jenniferhammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0