gårdagen och lite till

Här sitter man, spänd för vad som ska ske, med hårfärgen i håret.. mer än så säger jag inte! :)

Skönt att vara hemma fan haha. Igår fyllde SARA HELENIUS fjortis! Så roligt. Jag hade deal med Robin att ägga henne men vi glömde.. Haha. Efter skolan var jag med Liiv ett tag. Vi gjorde absolut ingenting haha, blev dissade. Vid 6 drog jag hem till Sara. Kl 7 skulle alla komma, fast alla kom typ halv 7 förutom Johanna som kom typ kvart över hahaha så failad! Jaja, lite tråkigt i början. Sen fick vi upp stämningen med då kom 3 killar och drog ner stämningen haha, nej men då blev det helt tyst typ. Orkar inte berätta så mycket men vi dansa, sjöng, snacka, basta, rulla oss i snön, sov, åt massor och skratta mycket. Lyckad kväll enligt mig?

Idag skulle jag träffat Liiv och typ 2 andra men jag e sur på henne för att hon säger att hon inte kan! Det är sant Liiven jag är faktiskt sur! Jag skrev ju tillochmed på sms att jag skulle bli sur om du helt plötsligt inte kunde! -.-

Måste bara säga att jag tog inte en ända bild igår. Det stod ippas och lollos kamera för. Så jag kan inte lägga upp några bilder förän jag fått av de ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0