dagens dag

Hejhej, kunde inte låta bli att ha på mig min converse i skolan idag! Eller det är inte riktigt converse, några skor med sämre kvalité så de funkar inte så jättebra på vintern men det är inte snyggt med uggs längre. Nää + att jag vill ha sommar så alla känslorna försvinner om man har uggs lixom hellooo?

Jaja nog pratat om det! Nu sitter jag och snackar med världens ballaste Kasper på msn. Asnajs att ha kommit hem, det är inte så varmt ute. Ganska trevligt in school idag! HAHA jag & lollos humor på NOn, kingar? Yees. Efter skolan åkte jag och liiven till farsta. Jag bytte ett par jeans mot mindre storlek, köpte present till sara och lite gött. Hände inte så mycke mer tror jag!

Imorgon så är det skola, ovanligt?! Efter skolan ska jag och liiv träffa lite folk, efter det ska jag till sara för där ska det hända grejer! Haha ;) nej men det är väl typ nån "tjejmiddag" eller aah och ska slagga där. Mysigt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0