tjena guldlock!

Lyssnar på coola låtar från High School Musical, kände verkligen för det! Fan att jag inte har webbcam här, ni ska bara se mitt hår! Det är verkligen guldlock? Haha. I veckan ska jag till en frisör som ska fixa det och så ska jag klippa topparna då, inte för att jag vill men mitt hår e nog ganska slitet.. Ojojoj här får man utskällning av Amanda ;) nån som inte tycker jag skulle färgat haha. Jaja, gjort e gjort!

Idag har jag bara vart hemma.. eller jag fick inte gå ut, men färgade håret då som ni kanske har förstått? Eller iallafall alla smarta personer! Imorgon hinner jag typ inte göra nått heller? Mamma vill att jag ska vara hemma tills matchen, samling vid 4 typ. Jobbigt! Jag kommer typ sitta och gråta på alla hjärtansdag? Fatta vilket kul liv. Nej, nu ska jag be snääällt av min pappa att få 195kr till mobilen så jag smsar gratis! :))) H A R E  M U P P S




ungefär så är mitt hår? vackert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0