styckindelning

Damn, jag känner nån som är hungrig? Idag blev jag också väckt, igår morse väcktes alla av Saras urgulliga lillebror *host* vid 9 typ? Så vi sov då ungefär 6 timmar. What a joke. Idag väcktes jag av att alla vägrade svara när det ringde? Det ringde seriöst i över 1min, varför ger den sig bara inte? Jaja. Så jag har vart vaken i mer än 2 timmar. Igår gjorde jaag världens coolaste oboy, såhär gick det till;

Mjölk, satte in i mickron 2 min. Sen oboy, grädde i stora lass, oboy på grädden, strössel och chokladsås! Kunde inte bli så mycke mer onyttigt men gött vare!
Idag ska jag bara vara hemma.. Åh, boring. Vilken ängel man e som inte käffsar emot. Får väl vara glad att mami köpte hårfärg till mig! Så idag ska jag göra ett försök till blont hår igen men jag kommer behöva färga det imorgon också, eller så gör jag det ikväll? Hm, vet inte riktigt. Kommer förmodligen tappa lite hår också, jag har ju ganska gott om hår så hoppas det inte märks!

Måste bara säga att jag blev dissad av 3 personer igår.. fatta hur hemskt det kändes? Elin kan jag fatta, för jag dissade henne i torsdags för en annan och så kunde inte ens han (?) så då dissa hon mig igår.. Wille svarade inte på sms, tack för den mupp, liiv sa att hon inte kunde och då dampa jag på henne och är fortfarande sur. Nu ska hon fan ha en riktigt bra förklaring till att vi ska bli kompisar! Naej, har inte så många kompisar kvar. Eller haha Philip ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0