spanskakungen

 Tjao. Känner mig lite deppig.. eller inte längre, för nu har jag massa roliga på msn att snacka med! Haha det är lugnt Elin! Jag som trodde hon va jätte sur på mig för nånting men hon va inte det.. Så sött!

Idag då. Gick ganska bra i plugget idag? Ägde på Spanskan! Liiven skrev av mig, ännu ett tecken på kunglighet i Spanska? Jaja. Idag fick jag hem massa extra arbete för saker som jag missat. Jobbigt.. Efter skolan drog vi några till centrum. Vadsmo har hittat en ny tjej! Mycket gulligt :$ jaja, sen åkte jag hem. Pinsamt men sant, jag somna typ 20 min innan jag skulle gå till min träning! Så jag missade den, pågrund av att jag trött? Men ni skulle sätt idag på SOn. Helena läste, släckte lampan... Gudsåskönt att bara somnat där! Jaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0