no rubrikish

HEJJSAN!

Kolllar på Scrubs (utan ljud), lyssnar på denbo, snackar på msn och fejjan. Kom hem för kanske 30 min sen :)
va kvar i skolan till typ halv 5 med Jenni, Felix och Hampus. Skulle stanna kvar med Jenni för att jobba men jag gjorde nästan ingenting... dumt för jag orkar aldrig plugga hemma! Känner verkligen för att vara ensam hemma i typ många timmar till, bara sjunga skithögt till bra låtar och snacka med gullungar. Känner mig både glad och ledsen på samma gång. Har en bra känsla i magen men.. Vafan gratis porr på teven! Haha nån som va helt naken på en reklam? Inte för att han va specielt snygg då. Har inget mer att berätta för tillfället. Jo, JAG ÄGER SKITEN UR JOFFE PÅ BOOWLING! ;)



Hm.. instoppad tröja? HISS vs DISS? Haha ;)


Kommentarer
Postat av: joffe bäst !

nej jag är bättre , bara igår var du lite duktigare :P <3333

2010-02-03 @ 18:55:17
Postat av: Anonym

Haha såklart det var så joff! ;) <333

2010-02-03 @ 21:39:34
URL: http://dauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0