intensiv dag!

Hallojsan! Drogar Walking in mephis med coola Calle ;) idag har det hänt grejjer! Naej, eller ja ni får höra.
Helt vanlig skoldag, CAROLINE GUNNARSSON fyller år, får absolut inte glömma gratta! Jaja, idag provade jag på dans som "elevensval" eller vad man ska säga, som inriktning menar jag. Det va kuul men måste ju göra ett intagningprov också för att se om jag kan tillräckligt mycke? Efter school drog jag till Huddinge c jag fick följeslag av Sara och Lollo the mupp. Fast de skulle in på JC och götta sig. Gick bra på sången. Hade typ utvecklingsamtal i skolan? Asså, mina päron var med och vi pratade om skolan lalala. Kl 8 ikväll är det träning då! Innan dess ska jag bara chilla och se om det är någon läxa som måste göras :)



den här låten kör de på dansen. LOVE IT


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, tackar :D

2010-02-16 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0