i´m just...me

Varför ger jag dåligt intryck på folk? Jag vet att det är många som inte gillar mig eller tror att jag e bitchig, men jag är verkligen inte så. Det är samma med min pappa när han träffar nytt folk eller träffar nån "bekant" så var det inte många som gillade han fören han lärde känna personerna på riktigt. Samma sak är det med mig. De gillar inte mig först men sen gör de det, när de lärt känna mig. Folk dömmer mig genom att.. titta på mig? Varför ska det vara så? Jag är verkligen ingen bitch. Jag är bara helt enkelt mig själv. Vad vissa nog inte vet är att jag kan ha riktigt tråkigt humor, fråga Jenni, jag är barnslig, töntig och ja, snäll. Bryr mig om folk väldigt mycket. Så för er som tror nått sånt om mig, glöm det. Lär känna mig, då kan ni komma med era kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0