His & dis

DISS!

(för) kort kjol:
Vad är poängen? När man har genomskinliga tights, skitfin outfit och allt e bara skitsnyggt, förutom en sak.. att man ser halva röven? Eller det ser bara äckligt ut. Okej, om man råkar men de som går omkring så hela dagarna? Jag har ingen aning om vad killar tänker, men det ser skit trash ut! Jag tycker det är omoget att visa trosorna haha? Det är många som har så. Nej, äckligt..

Vintern: Nu får det faktiskt räcka? Jaja det är kul med vintern.. kanske fått nog med det nu? Vinter 1 månad sen direkt sommar! Eller? :) för det är asnajs med skidor och så. Men om det inte vore för alla kompisar & familj skulle jag vilja flytta utomlands. Vill bada, sola, träffa kompisar, ha lov! Naah va sugen jag blir (a)

HISS!

Blogg.se: Haha, där får ni en stor diss! Varför är det så mycket problem hela tiden? Det är skitjobbigt och jag kunde inte komma in på hela dagen i förrigår tror jag det var? Det är seriöst jobbigt och de förlorar mycke på det..

Kvarnberga: Eller jag tror det iallafall? Ska börja där på måndag och är jätte taggad. Hoppas det blir riktigt kuul!

Presentkort: Ja! Eller iallafall det här "farsta centrum presentkort" för om man bara har på en affär brukar det ofta va så att man hittar just den där klänningen, på en annan affär. Det som e bra också e att jag inte kan köpa godis då! Köper rätt ofta "bara lite grann" och om jag ändå bara äter lite varför då äta alls? Naej ingen bra idé.

Hinner inte mer med dissar och hissar! Ska tagga till Hs och slagga där ;) P U S S


Kommentarer
Postat av: jossan

du satte blogg.se på HISS:)<33

2010-02-05 @ 19:58:41
URL: http://jjosefinjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes märkte deeet :) <3

2010-02-07 @ 10:44:27
URL: http://dauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0