hemma än elin?!

Hola!

Följde med Elin en bit så att hon skulle hitta hem stackaren ;) jag som tyckte jag va smart också för vi tog en genväg men blev blöt upp till knäna haha! Jaojao. Hon va hos miig iallfall. Skulle åkt till stan och träffat Oliver med Robin också, men båda de var typ sjuka så ja. Vi åkte hem till mig istället. Jag ringde henne och skulle möta henne, hon va på väg från Liiv. Lite svårt var det att möta henne, för jag skulle vänta på Lollo och hon va med Victor och Hampus också, bara det säger väl allting.. Tillslut kom jag loss. *puh*

Ikväll ska man bowla med laget då? Naajs! Jag har en väldig tuur med det iallfall, bussen går precis utanför min port, lyx hah?! Bussen går då 19.27 så jag kan ju gå typ 19.25. Aah nej kanske ska hjälpa pappa lite med maaten. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0