dammsugare

Yoe broe. Gud så trevligt med folk som kommenterar anonymt, tycker ni inte det? :') kände att jag var tvungen att blogga lite, har ju faktiskt vart vaken i typ 2½ timme. Intressant? Eller inte? Vem vet. Lyssnar på "Hope for Haiti song" ni vet? Asgullig men sorglig :'(

Idag vet jag inte vad som händer. Har match kvart i 4. Eller samling då. Men vet inte om det är någon idé att träffa någon innan? Hmm.. För jag kommer ju inte hinna vara specielt länge? Och köket och vardagsrummet ser helt förjävligt ut. Har faktiskt tänkt att städa upp lite tills pappa kommer hem! Då borde han bli nöjd med mig :) men inte riktigt än. Känner att jag måste vara inne lite till på datan. Åh varför kan inte bara Johanna Liiv logga in på datan?! Jag känner ett väldigt stort behov att få prata med människan! Men det är lite svårt när man inte har någon mobil.. Fyfan för det. Nej, det här är bara början på ännu en bajsig dag



Min heta dammsugare (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0