äter glass och fryser

Godkväll
Har ungefär 200 sidor att läsa tills på fredag? YEEEY. Lite kort om min dag. Först språk, vi kollade klart på nån film fett stekig den var! Naaj men killen var ju urgullig :) vår lärare fick damp på slöjden! Haha gud så roligt det var, skrek typ på allt och hade fight med Westling? Juste, han försökte våldta mig också! Alltså, inte lärarn, Robin. Ni skulle sett haha, försökte dra iväg mig, jag höll i Sofia och skrek. Han seriöst släpade mig, han drog i mina armar och mina fötter gled med. Jaja, lite roligt va det ;) vi hade inte våra 2 sista lektioner idag heller, för vi var på konsert i huset? Det va.. ganska tråkigt. Vi var några som hade satt oss i ett hörn, jag låg på Johanna och sov typ. Några gick till donken efteråt och ja. Hjälpte pappa med nånting på jobbet, det gick åt fanders. Haha!



Kommentarer
Postat av: Sandra

asså du är läskigt lik en tjej som heter linn. kolla själv på polanochpyret.blogg.se, fast du har längre hår

2010-02-19 @ 18:57:16
URL: http://polanochpyret.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej verkligen inte? :S

2010-02-20 @ 15:01:07
URL: http://dauh.blogg.se/
Postat av: ylva

fan va ful du är

2010-02-21 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0