jenni är naken!

Tjosan. Har precis duschat, så nu är Jenni i duschen. Har sovit hos hennes syster i Gnesta, det va härligt. Skojsigt, vet inte hur länge vi dansade sån där matta. Höhöhö. Det va kul, kanske inte var så duktig. Har inte spelat sen 5an så de va skitkul! Ja.. sen la vi oss kanske vid halv 4, jag och Jenni låg och snacka massa. Sen somna vi, gick upp tidigt, försov oss, men vi hann allt bra. Yeah, e man grym så e man antar jag? Juste jag va på ung också.. hade jag nästan glömt. Det va inte skitkul precis. Men det va heeelt okej. Träffa lite folk, folk som jag inte träffat på såå länge. Gaaah. Ska dit idag me. Sen orkar jag nog inge mer ung förän när det är the voice dåra. Sover hos sötnosen då också :) nu ska jag.. vad ska jag göra? Vänta på att hon dushcar klart, ska lyssna lite Darin känner jag. 0738155364 om ni vill ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0