ett tag sen

Hejsan mina 7 läsare! Haha. Jag har slutat blogga som ni ser? Jag orkar inte. Så mycke att göra nu på lovet och ja. Men ni kan få veta att jag ska till Gotland imorgon. Är borta tills söndag. Vi åker hem på natten till söndag. Ja sen är det UNG veckan. Fyfan va jag har längtat! Och nu har jag en ännu större anledning att vänta ;) Jenni knows whhhy. Gal1 najs vettni. Aa jag är lite halvsjuk. Förskyld och så. Har vart på landet den här veckan. Men igår kom vi hem, då drog jag på bio med Jenni. Incepiton såg vi. Den var.. komplicerad. Men rätt bra. Sen åkte vi hem till mig. Färga mitt hår. Jag ****** haha. Mysigt! Låg och snacka lite. Smsa lite. Webba lite. Härligt.

Minns inte sist jag skrev ett inlägg? Så under lovet.. har jag vart på mammas land, pappas, Gothia cup, lite kompisar.. kommer inte ihåg början av lovet. Haha. Skitsamma ni bryr er ändå inte. JAG HAR FÄRGAT HÅRET NANANA. Det ser ganska bra ut nu faktiskt.. Yeeaaah. Hejdå. Orkar inte mer, får ont i tummen. NOOOT



ett tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0