breathing your love

Äh vafan. Fortsätter nu skriva i den här bloggen. Gjorde en blogg igår, kristinholmstrom.blogg.se men har bara skrivit 2 inlägg och ingen design. Så ska fixa till den när jag har tid. Så får jag se hur de blir me det. Hmm. Ja, igår var en underlig dag. Mitt humör gick verkligen upp & ner. Ner & upp. Idag är jag på rätt så bra humör. Ska träffa Jenni snart, vi ska till Huddinge för att göra en privat stuuff sen blire mot stan. UNG ni vet? Det här är nog den ända dagen jag kommer vara på ung, det e mest fjortisar som e där varje dag. Förlåt om nån av mina kompisar ska dit varje dag :$ men jag kommer ändå tröttna på de. Så blire voice på lördag också. Slaggar hos Jenni då. Slaggar hos henne idag också, har bara glömt att berätta det för henne. Hahaha. Nee nu ska jag allt ta och sätta fart. Kanske hinner jag lägga in en outfit bild? Maybe maybe. C yaahhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0