ekollon

Tjena brushes och syresh :)

Är med Johanna. Hon kom för nån timme sen. Har gjort lite mackor till imorgon, king man e! Vet ni att jag fått Johanna att inte ha löshår på resan? Känner mig fan lite stolt! Jaja. Gissa när vi ska gå upp imorgon..? HALV FUKKING 5! O-m-g säger jag bah. Så vi blir väl tvingade i säng om en kvart eller nått? Vi kommer absolut inte somna på ganska länge.. okej, varför e jag så seg på att skriva inlägg? Har väl tagit några år bara hittills.. Fan jag saknar dig redan! Hur ska jag klara mig i 8 dagar? Får väl ladda för självmord i backeen. Shit om typ.. 8 timmar sitter jag i bilen! Hemskt.

Btw, hur säger man flera Tv? Två tevor, teves, tever? NÅN SOM VET?! Shit tagit ytterligare några år till..



Ååh från somras (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAH ingen aning :o

2010-04-04 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0