på gott humör

Heeej söta människor (fula också)

Hemma nu! Så. Det var mitt lov alltså? Shit sista lovdagen, då ska man vara me kompisar men nänä. Funderade på att sitta på balkongen och blogga i det underbara, vackra, soliga vädret. Det va bara lite föör soligt så jag kunde inte se nått på datan. Har vart utan godis hela helgen! King man e va? Det är en sak till jag inte gjort på hela helgen! Men det kan jag inte skriva här hahaha.. fast asså det är inte det jag menar om ni trore? Nä asså de e typ bara en person som fattar..

Nu har jag vart på träningsläger i Norrtälje. Vi bodde på ett, jag vet inte dagis, skola, psykhem? Nått åt det håller fast det var sånna där lumpensängar så vi sov i sånna. Jag och Sofie sov högst upp och det fanns inget staket?! Så jag och Elin gjorde upp en plan ungefär vad som skulle hända om jag ramla ner.. Hah. Kvällarna precis innan vi skulle sova var ju roligast! Alla låg och berätta massa skämt och annat stuffs så låg hela rummet och dog halvt av garv. Det gillar vi! Det gick rätt bra och träna också hihi. Fast det va igår som det va skitdåligt väder på dagen så det va bara jobbigt att träna då. Men överlevde gjorde vi. Och nu är det skola imorgon? Fattar ingenting ju.. S-K-O-L-A imorgon. Huh? Nä jag hörde inget.

Måste droga låen Bigger nu! Jag ska, jag vill och jag kan lära mig hela utantill! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0