lajja

Next helg.. Spikat och klart! Jo för vad händer då? Hmm.. et vet jag inte ens själv. Höhö. Imorgon e det skuuula!! Då äre matte.. och alla vet ju vad det betyder! ... Shit so azuuum. Najs huh lillebruh. Fyfan. E på helt okej humör. Snackar me Nettis sötnos på msn. Snart kommer mamma och då ska päronen och jag snacka ... HAH! Jag har inget att skämmas för faktiskt så why not? Anklageser och skit. Men äsch, imorgon e en ny dag. Hoppas jag? Om han inte ligger under sängen beredd för att ta ansats och stycka mig. HOHO!! Kuckelikuu. Är på asnajsigt humör märker jag ju! :) kan inte nån sötnos komma hiiiit? Känner före. Really. Nu ska jag läsa lilla Wysers blogg, va ett tag sen vettu. PS! Nettis har inga föräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0