idag åker jag.. igen

Tidig morgon. Trevligt att statistiken börjar komma tillbaka lite :)

Sitter nu och äter nyttig macka med onyttig oboy. But i like it. Idag mår jag ganska bra. Eller jag e besviken.. men annars e det väl okej. Eller ja "min utsida ler men insidan e nåt ni inte ser" ungefär så känns min dag. Idag ska jag iallafall på fotbollsläger. Försöker tänka positivt istället så, så tråkigt kan det väl egentligen inte vara? Det är ju ändå mitt lag. Som jag har kännt mer än halva livet? Det som känns tråkigt är bara att jag inte vill åka bort igen, kom hem igår kväll och nu får jag inte vara hemma och ta det lugnt bara resten av lovet. Kommer hem på dagen på söndag. Då får jag nog inte träffa kompisar. På måndag e det skola men uuusch! Längtar verkligen inte. Det är ganska kul i skolan men i skolan är det full av falskheter också. Orkar inte me sånt!  

Nu ska jag sjunga lite på min.. låt? Mysigt. Sen diska lite och försöka få bort nagellacket i handfattet! Spillde ut typ halva burken? YOU GOGOGO GIRL! Efter det checka av packningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0