back home

Jaa tjena fan! E hemma. Jätte trött. Men fanfanfan! Saknar dig. Har ju vart i fjällis! Med Johanna Pungråtta :) det har vart najsigt, lite hemlängtan har man väl haft (a) menmen. Vi har åkt skidor, åkt pulka, ätit på resturang, busat, dansat, sjungit, skrattat, sovit.. hm lite blandat. Igår åkte vi pulka! Men det slutade med att vi sprang in i huset för vi hade sett björnar, krokodiler, ailiens, mördare, badvakter (?) hajar och ögon.. Hm. Idag då så skjutsa mamma oss till tåget i Karlstad. Sen kom de där Biljettpoliserna eller vad man säger och säger att vi inte fick åka med för vi hade inte vuxet sällskap?! Vi hade köpt barnbiljetter och då fick man alltså inte åka med.. Lixom whaaat? Tur att de inte slängde av oss iallfall. Det va helt okej att åka tåg. Smsa typ massa, digga musik, busa lite. Leta snygga killar. Om vi säger såhär i Branäs fanns det jätte mycke snygga killar! Noot. Fyfan, helt dött när det gäller den avdelningen. Men nu e man hemma iallafall.

Ska lyssna på radio, har inte gjort de på länge. Sen måste jag städa mitt rum, kul. Sen måste jag packa till imorgon, för då ska jag på fotbollsläger. Asså ni fattar inte?! Jag blir helt gråtfärdig av tanken att jag måste iväg igen! Jag vill inteinteinte! Asså jag får inte vara hemma nånting på lovet och jag åååh vill verkligen inte! Alla har börjat hänga på ip undertiden man e borta också? Kul nu missar man det. Kul jag hatar morgodagen. Kul jag hatar att jag ska på nått jävla läger. Sure, det kanske blir kul men vemfan bryr sig när jag vill vara hemma! Dra åt helvete



söt man erå.. typ no makeup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0