track back smack

Hejsan hejsan. Idag: Jag gick till skolan, konstigt va? Vi hade bild. Det är jätte tråkigt, vi håller på med nått projekt "Café" som suger. Hela måndagar suger. Sen NO, spanska, matte, so. Allt tråkigt! Haha. Efter det gick jag hem för att jag hade glömt innebandy kläder sen så kom inte bussen och aah, så kom jätte sent till söta lilla mormor! Va där ett tag iallafall och sen var det träning. Jag fick världens suprise! På Storvreta cupen ska jag vara back? Shit, jag som trodde jag skulle vara reserv typ. Men aja, det var ju ganska kul men lite läskigt att höra. Hihi. Är lite busig nu ;) ska ladda upp musik till min ipod höhö. Bajs på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0