party!

Imorgon is the big shit! Hahaha kollar på Simpsons the movie, snart blir det "spiderpig spiderpig" yes, ingen har väl missat den? Aja, återigen till imorgon. Börjar skolan kl 9. Det ända vi ska göra imorgon är typ städa. Vet inte ens om vi ska äta lunch i skolan. Efter skolan ska jag till Sara antar jag (?) ingen aning om när hon slutar. Vi åker hem till mig sen fixar oss jätte vackra. För kl 7 ska min mamma ha 100 års fest! Yes, 100 år blir hon. Det är absolut inte så att hon ska fyller 50 år och hennes kompis Ingrid också fyller 50 år. Absolut inte! Det ska vara i en lokal nånstanns i Haninge och det ska komma typ 60-70 pers? Eller pers kan man väl inte kalla det, gamlingar. Kanske stavas det med 2 m.. Mm. Iallafall Sara ska fylla med, då har jag nån att dansa med! I somras när Elin var med, då var det ju värsta läskiga gubben som skulle dansa heela tiden. Aja. Det ska bli skit naaajs. Justfan kom på att hon ska väl antaglien sova hos oss då? Men det har jag ju glömt bort helt höhö. Ups. Här är bilden på kjolen jag ska ha, vet inte vilka skor eller för
linne! Och strumpbyxor blir det till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0