ööh lite udda

Yes, jag ska gå kvar är bestämt nu. Känns bra och allt blir ju bara bättre med tiden när man lär känna folket bättre.

Ska snart äta och mår lite bättre men sitter med filt runt om mig och och fryser. Ska på träningen idag men osäker på fotbollen imorgon, för jag vill inte bli mer frussen och sjuk. Stackars lilla mig. Är helt enkelt kär i låten "Ser du stjärnan i det blå ja den lyser för oss två" så söt! Imorgon är det vanlig skoldag tror jag iallafall. Haha måste nog kolla det! Lite jobbigt om jag kommer till skolan vanlig tid och så är ingen där...? Lite blandade ämnen hära. Blev jätte glad för jag såg att Klubberiet snart ska dra igång med en ny fest, då vill jag verkligen komma! Det va ju ett tag sen. Är bara så roligt att gå på sånna dansklubbar och så i början av januari ska innebandy till Storvreta. Ska också bli skit skit roligt :) nej nu måste ni få en bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0