min jul

HEJSAN SÖTA BLOGGIS.
Fan, det suger ju att vara borta i bara 2 dagar mina besökare har gått ner typ 20% bara på det haha. Fast.. Hur många är inne på datan på julafton? Jag är ju bara för smart! Aah min jul har iallafall vart grym ;) massa presenter också hihi:

Det började med att pappa och jag åket till hans tjej den 23. Vi bakade lite, slog inte paket och jag hade askul med Emelie och Mikaela vi kollade på Shan the man herregud så klockren! Vi kollade runt på facebook och massa roliga bilder höhö. När kl var typ.. 2 satte vi på en film men orkade inte se hela så la mig. Ja dagen efter var det julafton? Blev väckta vid 11 och vi fixade lite mojs. Åt frukost/lunch och sen började vi öppna lite presenter. För jag var tvungen att åka för jag skulle till Rebecca min syster, mamma hämtade mig och ja. Där hände typ.. Jag vet inte, släktingar var där och vi åt, öppna paket och ja. Kollade på teve med Alles brorsa Patte haha (a) treevligt. Gud varför kunde man inte få en pojkvän i julklapp? Det skulle jag vilja ha! Men jag fick iallafall guldkort på grönan, presentkort på farsta, kläder, tofflor, böcker, cd och lite mer. Det var rätt pinsamt för jag fick typ asmycket paket och man kollade på alla andra, så jag kände mig så himla bortskämd och skämdes.. Fast ändå så ville jag ju ha alla mina paket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0