luciadag

Sancta lucia ge mig en tia.. Ah ni vet. Idag har jag sett på 2 luciatåg. Först såg jag på min låtsaslillebrors, hatar det ordet, sok började vid 7 så gissa hur tidigt jag fick gå upp! Jaa det var lite gulligt, sen åkte jag till ögonläkaren. Som vanligt var allt bra. Efter det vare skola, fast vi hade bara roliga saker idag. Först hade 9orna lucia, det va skit kul haha. Resten av dagen pysslade bara 7orna? Så himla roligt. Jag, Rosanna, Rebecka, Emelie, Hanna och Melinda satt tillsammans då. Hade jätte roligt och vi pratade om lite privata saker haha så vi hade tyo hemligt språk! Så jävla roligt.

Efter skolan åkte jag och Melli till Farsta. Handlade lite julklappar och jag hitta väärsta snygga trosan fast vääärsta konstig också. Vi var där från typ halv 3 till halv 6? Efter det tog jag tunnelbanan till Gullmars, mamma hämtade mig.. Ja inte så mycke mer intressant. Just nu sitter jag och diggar denna låt som jag är kär i !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0