klubberiet 50+

Godmorgon. Förlåt för sämsta uppdateringen. Men jag har inte hft tid riktigt och haft annat för mig. Det var väl senast i torsdags jag skrev? Jag kan berätta lite om festen, inte så jätte roligt.

Ja, det var ca 50 pers där. I början gick man och hälsade på alla man kände igen, jag pratade lite med Marika och så frågade jag om Alexandra går på nån sport nu och hon svara "Ja, alltså hon går ju på engelskaskolan så det är ju ganska mycket engelska men hon har spanska som språkval" hahah Sara och jag börja garva skit mycket! Jag försökte att inte visa det men det gick inte så bra.. Sara sprang in på toan och dog av garv medans jag stod där och skämdes! Sen var det mat, alla sjöng, så var det lite juldikter, efterätt och aa. Haha vi dansade ganska mycket efter några timmar. Det mesta roliga hände väl när kl var runt 12. Kanske inte vår musiksmak? 80-tal rätt mycket och annat coolt. Sen så ja faktiskt däckade vi på toagolvet! Hahaha så jävla kul, kl var typ 2 vi var rätt trötta så gick vi in på toan, snackade lite, la oss på golvet och vilade... sen så somnade vi :) vaknade av att nån ryckte i handtaget. Höhö och så var det nån äcklig gubbe som gick omkring på alla tjejer och typ skulle pussa på dom, (även på mig) uuusch! Det var väl den kvällen ;) tyvärr så glömde jag kamrean, tog alltså inga bilder... Synd. Love på er



Saraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0