hinner inte lägga in bild

Nu är det gamla vanliga jag som bloggar. Titta coolaste designen Lisa gjort! Taaack så mycket :) ♥
Den blev ball tycker jag iallafall. Idag har det vart skola. Sämsta dagen! Ni vill inte veta.. Måste kolla bussen först sen kan jag berätta haha. Aa ska ta den om typ en halvtimme! Men känner inte att jag har tid att vara inne och skriva nu, måste byta om. Yes min dag va inte så bra som sagt. Mitt bank kort är "taget" av den jävla aoutomaten. Varför vet jag inte? Så nu måste jag köpa nytt herregud! Shit bråttom nu. Puss

Kommentarer
Postat av: :)

hahahahha atomaten tar korten när du har skrivit fel kod 3 gånger ;)

2009-12-15 @ 17:55:26
Postat av: kristi

hahah jag insåg det idag :D

2009-12-15 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0