fattar om ni inte orkar läsa

Hejhej bloggen! Nu kan jag skriva lite igen. Är fett glad! Och smart. Jag bytte data för att min msn har inte funkat på datan. Det gick inte att installera nya msn och inte ens den gamla funkade. Jag menar, visst, det är inte sp kul med den första msn men bättre än ingenting? Jaja. Så bytte jag data och nu har jag ny msn! Haha gud så intressant va? Nej. Kom nyss hem från genrep med sången. Jag ska gå luciatåg genom Huddinge centrum. Snacka om pinsamt! Asså bara ingen jag känner e där. Det är bara massa yngre med. Nästan. Och sen så är det några "lucior" som går typ i 1a ring. Tråkigt inlägg det blev. I pausen på genrepet sprang typ alla omkring och lekte kull? Medans jag satt och titta på. Mycket roligt. Har tänkt på en sak också.. Jag gillar inte barn! Inte barn som går typ i 3an-5an dom e så töntiga. Hahaha. Nej, men antingen e de värsta töntarna eller så e dom skit kaxiga och bah aah. Nej orkar inte med sånna saker. Det var väl det jag ville säga då hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0