Du är!

Gaah! Är fett sur -.- Alla vet väl att Kristen Stewart och Robert Pattinsson har haft nått på gång? Men nu visar det sig att Kristen typ "tjuvdejtar" Taylor Lautner! Vafan det får bara inte vara saaant.

1. Taylor är yngre än Kristen
2. Va inte Taylor tillsammans med Taylor Swift nyss?
3. Taylor är för snygg för Kristen
4. Taylor är min
5. Jag & Emelie ska ju åka till USA när vi fyllt 17 och hälsa på Taylor, jag ska gifta mig med honom och skaffa 3 barn. Vara rika och ha det underbart!

Så kommer hon och förstör allt.. Snyft! Rob och Kris va ju så gulliga tillsammans? Det va lixom de som passade ihop. Cool stil båda två, orkar inte med paparazzis, orkar inte med fans (vad jag har läst) haha. Fy skäms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0