sara svara!

Det där fjortistestet. "fjortispoang.se" jag gjorde det nyss... fick 42% fjortis. Är det mycket? Det är ju inte ens hälften! Aja same shit. Jag vet ju själv att jag inte är det, men är så kär i tester och listor! :) här får ni lite så att ni kan kopiera era töntar! Hoho

One three hill eller O.C: fan va svårt. OC
Ute- eller hemmakväll: hemmakväll
Sex eller mys: öh. oskuld?
Salt eller sött: sött
Lyx eller budget: lyx
Sommar eller vinter: sommar
När är du Född: 06.13 typ
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukisar & t-shirt
Favoritresturang: kina
Favoritfilm: skicka vidare
Drömväska: ingen just nu
Har du barn: nej jag är ett barn
Födelseort: huddinge
Smeknamn: kk
Favoritfärg: rosa & blå
Drömprins: Taylor Lautner
Har du varit kär: yes
Favoritlåt: run this town
Maträtt: pappas thai
Favoritresemål: vill till usa
Favoritblomma: ros
Tycker inte om: falska
Senaste sjukhusvistelse: ögonläkaren
Favoritdricka: juice
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vita
Vad gör du när du är uttråkad: sånt här
Missbruk: datan
Vän som bor längst från dig: skåne
Vad retar du dig mest på: allt som inte funkar
Läggdags: beror på
Nagellack: blankt
Husdjur: katt
Skostorlek: 38
Syskon: rebecca
Favorit pålägg: korv
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: rädda barnen
Vilket är det vackraste ordet: underbart
Bästa bok du läst: Nån av twilight
Är du Internetberoende: oh yeah
Favoritparfym: killparfym!
Gillar du snö: ett tag
När köpte du något åt dig själv sist: förra veckan
Vilken är din bästa egenskap: bjuder på mig själv
Senaste pojkvännen: somras
Vilken film såg du på bio senast: en julsaga
Senaste köpta skiva: minns inte
Favoritgodis: plock
Studier eller jobb: lov
Bästa kompis: har ingen
Innerstad eller liten ort: innestad
Favorit bloggar: paow och vänners
Nytt eller vintage: nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0