Är jag rasist nu eller?

Jag vet nu kommer massa folk ta åt sig och klaga förmodligen. Vissa kommer tänka "jävla rasist" men nej, så e det faktiskt inte. Jag och Elin pratade lite om det idag också och jag är så trött på det.

Jag har inget emot "blattar" eller "invandrare" som man säger lite finare. Jag har kompisar som e det. Jag har kompisar som e svenskar. So? Nu säger jag blattar bara för att det e det som jag brukar säga.. Man får ju höra hela tiden att vi svenskar är rasister och klagar på invandrare, att dom tar vårt land, förstör vårt land, tar våra pengar.. Visst jag är inte så insatt i det hela men ändå, det är nått jag hör ganska ofta. Tycker det är dumt att klaga om det fast jag kan inte så mycket om det där. Grejen är att blattar säger att "vi" är rasister för att vi klagar på att de förstör sverige. Det är väl sant till viss del? Bara för att de finns blattar som gör det beyder det ju inte att alla förstör och våldtar blabla.. Men lixom Rågsved, Södertälje. Det e ju typsikt "blatte ställen" och det är mycket problem där. Rån, våldätker, stölder.. Ja, vad beror det på? Jag vet inte bara en bonde vet. HAHAHA! Var bara tvungen att ta en replik på Sean banan där. Gaash så skön jag e ibland :')

Som jag redan sagt jag har inget emot blattar. Det som gör mig så sur och irriterad. Man ser på facebook och playahead, där jag hängde förut, massa bilder "fuck svennar go blattar" och "hata svennar jag e stolt blatte" lixom..? What´s the point? Varför ska vissa blattar få klaga på oss svennar och snacka bullshit och om jag skulle säga nått då blir det ett jävla liv och blir kallad rasist? Det e väl fan samma sak! Är det okej bara för att de/ni är blattar? Skulle inte tro det. Vet inte vad jag vill få ut med det här inlägget. Är bara så irriterad att det är okej att nån kallar mig för nått och om jag kallar en blatte så.. Öh oh. Så snälla ni som håller på så? Lägg ner. Säg inte massa saker om svenskar, va glada att ni får bo i sverige, vissa av er kanske inte har ett hem ens.. det är sorgligt, men visa tacksamhet istället för att va kaxig och jiddra omkring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du. jag håller lett med dig! hahha

2009-12-29 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0